مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 12:352021-04-26اقتصادي

فروردین امسال بار انرژی در استان مرکزی 19 درصد افزایش یافت


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی، از افزایش 19 درصدی بار انرژی در فروردین سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد الله داد ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری استان مرکزی در اراک، دلایل افزایش بار و مصرف در سال 1400 را، کاهش 49 درصدی میانگین بارندگی و افزایش دمای زودرس، کاهش 35 درصدی ظرفیت تولید برق سدها، ارزانی بهای انرژی، مصارف روز افزون و استخراج غیرمجاز رمز ارزها بر شمرد.

وی همچنین رشد چشمگیر رونق صنایع موجود، فروش 20 هزار انشعاب مشترک خانگی، تجاری و عمومی و بیش از 180 مگاوات رشد در بخش های صنعت و کشاورزی، تداوم شرایط کرونایی و حضور طولانی تر مشترکان در منازل را از دیگر دلایل شرایط موجود عنوان کرد.

الله داد خاطرنشان کرد: گرمای زودرس و پیش از موعد مقرر، سبب می شود که محدودیت های زیادی به ویژه در سیستم های اداری ایجاد شود که در همین راستا، پانزدهم ماه جاری مانوری برنامه ریزی شده است.

به گفته مدیر عامل توزیع برق استان مرکزی، سال گذشته 101 میلیارد ریال پاداش همکاری در مصرف برق پرداخت شده که بیشترین پاداش در صنعت بالغ بر 93 میلیارد ریال بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروردین امسال بار انرژی در استان مرکزی 19 درصد افزایش یافت

فروردین امسال بار انرژی در استان مرکزی 19 درصد افزایش یافت