مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-04-26اقتصادي

فعالیت 70 هزار کارگر، کاشان را به شهری صنعتی تبدیل کرده است


رییس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی کاشان گفت: وجود کارخانجات بی شمار و 70 هزار کارگر، کاشان را به شهری صنعتی تبدیل کرده است که داشتن سه در صد پرونده شکایت کاری نشانگر سطح استقلال و شعور جامعه کار و کارگری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در دیدار با کارکنان اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی کاشان، اظهار کرد: ایران به برکت هنر، گهواره تمدن و بهشت آثار باستانی شده است و پیشینه ی تنه می زد و بزرگ ترین و بهترین کشور در ساخت و صادرات کفش ایران و آلمان بود کارگر و تولید این کار را انجام می داد.

وی با اشاره به اینکه، برخی از کارها را مقدس نمی دانیم و کارگر باید بداند که کارش مقدس است، گفت: اصفهان به آثار صنایع دستی شهرت داشت اما در حال حاضر 4 پیرمرد هنر صنایع دستی را زنده نگه داشته اند و تعداد کمی از افراد فرزندان خود را به این هنر سوق داده اند، متأسفانه هنر صنایع دستی آرام آرام در حال انقراض است در صورتی که درگذشته از افتخارات ما بود اما اگر به غرب بروی با همین صنایع دستی ایرانی سروکار پیدا می کنیم.

سلیمانی ادامه داد: در بازار کاشان وقتی وارد می شدیم صدای تق تق مسگرها گوش نواز بود و افتخار ایران بود اما امروزه ظروف جدید نتوانسته جای ظروف مس را بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 70 هزار کارگر، کاشان را به شهری صنعتی تبدیل کرده است

فعالیت 70 هزار کارگر، کاشان را به شهری صنعتی تبدیل کرده است