مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 11:452021-04-26ورزشي

خبر خوب برای اسکوچیچ و شاگردانش: واکسن چینی در رگ های تیم ملی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آنطور که به نظر می رسد درخواست بازیکنان تیم ملی برای واکسینه شدن قبل از شروع بازی های انتخابی جام جهانی، - خبر خوب برای اسکوچیچ و شاگردانش: واکسن چینی در رگ های تیم ملی بر طبق اخباری که از کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان به پایگاه خبری فوتبالی رسیده است، بازیکنان و همراهان تیم ملی فوتبال ایران پیش از پرواز تیم ملی به منامه برای انجام چهار بازی حساس تیم ملی واکسینه خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آنطور که به نظر می رسد درخواست بازیکنان تیم ملی برای واکسینه شدن قبل از شروع بازی های انتخابی جام جهانی، اجرایی خواهد شد.

بعد از آنکه علیرضا بیرانوند و چند بازیکن ملی پوش دیگر از فدراسیون فوتبال درخواست کردند تا ملی پوشان قبل از سفر به بحرین واکسینه شوند، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال رایزنی های لازم برای تامین واکسن کرونا را شروع کرده است، اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

در هر حال تلاش عزیزی خادم برای فراهم کردن شرایط واکسینه شدن به بار نشسته و قرار است کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان شرایط واکسن زدن به بازیکنان و همراهان تیم ملی در بحرین را فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب برای اسکوچیچ و شاگردانش: واکسن چینی در رگ های تیم ملی

خبر خوب برای اسکوچیچ و شاگردانش: واکسن چینی در رگ های تیم ملی