مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 10:452021-04-26پزشكي

آغاز مرحله سوم واکسیناسیون کرونا در قم


رییس مرکز بهداشت استان قم با بیان اینکه واکسیناسیون عمومی با اولویت سالمندان بالای 80 سال در مرکز واکسیناسیون آغاز شد گفت: تزریق واکسن به این افراد تا 11 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر اساس کد ملی و سامانه سیب صورت می گیرد، همه سالمندان باید قبل از مراجعه برای واکسیناسیون در پایگاه سلامت تشکیل پرونده داده باشند، افزود: اولویت تزریق واکسن با سالمندانی است که پرونده دارند و مراقبان سلامت برای مراجعه آن ها به پایگاه تماس گرفته باشند.

وی با تاکید بر اینکه حدود 10 هزار سالمند بالای 80 سال در استان قم زندگی می کنند که برای واکسیناسیون این جمعیت محدودیتی در تأمین واکسن کرونا وجود ندارد، ادامه داد: تزریق واکسن کرونا به سالمندان بالای 80 سال از 6 اردیبهشت ماه آغاز و تا 11 اردیبهشت سال جاری ادامه دارد و در مرحله بعد اولویت با سالمندان بالای 60 سال است که به زودی اعلام خواهد شد.

محبی با بیان اینکه مرکز واکسیناسیون کرونا، صبح ها ویژه تزریق واکسن به کارکنان بخش بهداشت درمان دولتی و خصوصی، اعضای سازمان نظام پزشکی و سایر اقشار اولویت دار از جمله پاک بانان است، گفت: تزریق واکسن پس از ارائه کارت شناسایی معتبر و احراز هویت صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله سوم واکسیناسیون کرونا در قم

آغاز مرحله سوم واکسیناسیون کرونا در قم