مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-04-26اجتماعي

خانه های محیط زیست در تمامی محلات پایتخت راه اندازی شود


رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: ایجاد خانه محیط زیست از جمله پروژه های کوچک مقیاس محله ای است که به خوبی می تواند ارتباط بین شهروندان با شهرداری را به عنوان یک نهاد اجتماعی و در راستای اهداف محیط زیستی مدیریت شهری برقرار کند.

- رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: ایجاد خانه محیط زیست از جمله پروژه های کوچک مقیاس محله ای است که به خوبی می تواند ارتباط بین شهروندان با شهرداری را به عنوان یک نهاد اجتماعی و در راستای اهداف محیط زیستی مدیریت شهری برقرار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا صدراعظم نوری امروز در آیین افتتاح نخستین خانه محیط زیست سرای محلات شهر تهران گفت: بحت سرای محله بسیار مورد توجه است چون به عنوان سلول کوچکی در محله است که به راحتی می تواند با مردم ارتباط برقرار کند، تعامل و تبادل داشته باشد و خدمات مناسب با نیازهای شهروندان ارائه دهد.

وی با بیان اینکه جای خانه محیط زیست در مجموعه سراهای محله خالی بود، گفت: امیدواریم این با اقدام موثر و موفق به سرعت در تمامی محلات شهر تهران، خانه های محیط زیست راه اندازی شوند.

رییس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه پایتخت به بیش از یک خانه محیط زیست در هر منطقه نیاز دارد، اظهارکرد: شرایطی فراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های محیط زیست در تمامی محلات پایتخت راه اندازی شود

خانه های محیط زیست در تمامی محلات پایتخت راه اندازی شود