مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-04-26بين الملل

پیشنهاد جبران باسیل برای تشکیل یک هیئت سیاسی برای مذاکره دشمن اسراییلی!


رییس فراکسیون لبنان قدرتمند با فاصله گرفتن از حداقل های توافق شده داخلی، تشکیل فوری هیئتی سیاسی را برای مذاکره با دشمن اسراییلی خواستار شد! - پیشنهاد جبران باسیل برای تشکیل یک هیئت سیاسی برای مذاکره دشمن اسراییلی! رییس فراکسیون "لبنان قدرتمند" با فاصله گرفتن از حداقل های توافق شده داخلی، تشکیل فوری هیئتی سیاسی را برای مذاکره با دشمن اسراییلی خواستار شد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه الاخبار چاپ لبنان، اظهارات عصر یکشنبه جبران باسیل، رییس فراکسیون لبنان قدرتمند درباره مساله تعیین مرزها غافلگیر کننده بودند.

او در زمان تلف شده میان تعلیق مذاکرات غیرمستقیم با دشمن و انتظار برای روشن شدن موضعگیری آمریکایی-اسراییلی، موضعگیری های متعددی را در پیش گرفت که در آنها از حداقل توافق شده در داخل فاصله زیادی داشت.

گرچه او برخی پیشنهادها را دوباره ساماندهی کرده و آنها را به گونه ای ارائه داد که گویا نتیجه تفکر شخصی او هستند از جمله پیشنهاد تقسیم ثروت که پیش از این از سوی لبنان رد شده بود، اما خطرناک ترین نکته در اظهارات باسیل پیشنهاد او برای انتقال مذاکرات غیرمستقیم از سطح کاملا فنی به سطح سیاسی بود! به این شکل که او خواست لبنان سریعا یک هیئت مذاکره کننده به ریاست نماینده ای از طرف رییس جمهوری و با عضویت نمایندگانی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد جبران باسیل برای تشکیل یک هیئت سیاسی برای مذاکره دشمن اسراییلی!

پیشنهاد جبران باسیل برای تشکیل یک هیئت سیاسی برای مذاکره دشمن اسراییلی!