مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 09:102021-04-26سياسي

تشدید محدودیت های کرونایی در خرم آباد با جدی شدن تهدید ویروس هندی


فرماندار خرم آباد با تاکید بر تشدید محدودیت های کرونایی با توجه به جدی بودن تهدید ویروس کرونای هندی، گفت: همه دستگاه های اجرایی با بکارگیری همه ظرفیت ها از ورود و شیوع این ویروس جهش یافته در شهرستان جلوگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، جعفر طولابی ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت کرونا در این شهرستان، با اشاره به اهمیت بالای سلامت جامعه، اظهار کرد: انتظار می رود مصوبه های ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا به نحو مطلوبی اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی با توجه به جدی بودن تهدید ویروس کرونای هندی، بیشتر شود، بنابراین همه دستگاه های اجرایی با بکارگیری همه ظرفیت ها از ورود و شیوع این ویروس جهش یافته در شهرستان جلوگیری کنند.

فرماندار خرم آباد با تاکید بر تشدید محدودیت های کرونایی در شهرستان، از اداره صمت درخواست کرد بر فعالیت اصناف طی هفته جاری با کنترل بیشتری نظارت کنند و در صورت بروز تخلف برخورد لازم انجام شود.

طولابی با بیان اینکه متاسفانه رعایت پروتکل های بهداشتی در برخی گروه های شغلی شماره یک رها شده است، افزود: در برخی مراکز خرید پروتکل های بهداشتی رعایت نمی شود که انتظار می رود نسبت به فعالیت این گونه مراکز تجدیدنظر و مقررات با شدت بیشتری اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید محدودیت های کرونایی در خرم آباد با جدی شدن تهدید ویروس هندی

تشدید محدودیت های کرونایی در خرم آباد با جدی شدن تهدید ویروس هندی