مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-04-26پزشكي

چند ساعت ورزش کنیم تا به فشارخون مبتلا نشویم؟


محققان دریافتند که 43 دقیقه ورزش کاردیو (ورزشی که ضربان قلب را افزایش دهد) عاملی موثر در سلامت خواهد بود و از ابتلا به فشارخون بالا جلوگیری خواهد کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی محققان دریافتند که 43 دقیقه ورزش کاردیو (ورزشی که ضربان قلب را افزایش دهد) عاملی موثر در سلامت خواهد بود و از ابتلا به فشارخون بالا جلوگیری خواهد کرد.

به نقل از سایکولوژی نیوز، در حال حاضر دو ساعت و 30 دقیقه ورزش هفتگی با شدت متوسط توصیه می شود، اما بررسی 30 ساله نشان می دهد که برای جلوگیری از ابتلا به فشار خون بالا این مقدار کافی نیست و حداقل حدود پنج ساعت در هفته یا 42.

8 دقیقه ورزش در روز نیاز است.

نتایج بررسی جدید نشان می دهد که رعایت حداقل دستورالعمل های توصیه شده دو ساعت و 30 دقیقه فعالیت بدنی با شدت متوسط در هفته برای افراد 20، 30، 40 و 50 ساله ممکن است برای جبران شروع فشار خون بالا در میانسالی کافی نباشد.

محققان دانشگاه کالیفرنیا سانفرانسیسکو دریافتند که شرکت کنندگان این بررسی (5114 نفر) طی 30 سال برای محافظت در برابر فشار خون به طور متوسط به انجام حداقل دو بار (پنج ساعت) انجام فعالیت با شدت متوسط نیاز دارند.

محققان افزودند: ممکن است برای جلوگیری از ابتلا به فشارخون بالا لازم باشد که سطح متوسط فعالیت بدنی بیش از حداقل دستورالعمل های فعلی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند ساعت ورزش کنیم تا به فشارخون مبتلا نشویم؟

چند ساعت ورزش کنیم تا به فشارخون مبتلا نشویم؟