مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 06:552021-04-26اقتصادي

بررسی کامل پلاستیک نایلکس کاربرد ها و نحوه سفارش


پرکاربرد بودن نایلکس در صنایع گوناگون و تنوع در شکل و نوع سبب شده برخی از خریداران در انتخاب بهترین نمونه نایلکس کمی سر در گم باشند و به مشکل بر بخورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سانی پلاست، در این مطلب به طور کامل انواع محصولات قابل تولید با مواد اولیه نایلکسی و کاربردهای هر کدام را به طور کامل توضیح خواهم داد .

تمام محصولات قابل تولید با مواد اولیه نایلکسی همراه با مشخصات ، قیمت و راهنمای کامل خرید را در اینجا مشاهده کنید نایلکس چیست و چه تفاوتی با دیگر محصولات پلاستیکی پلی اتیلنی دارد ؟ موادد اولیه نایلکسی از مواد اولیه پلی اتیلنی به دست می آید که به پلی اتیلن سنگین یا همان HDPE نیز معروف می باشد، که یکی از پر مصرف ترین نوع های پلاستیک است که در یک قرن گذشته تاثیری بسیار زیاد و گسترده ای در زندگی تمام انسان ها گذاشته است.

ظاهر نایلکس : جنس نایلکس خشک بوده که باعث می شود با دست زدن به آن صدای نسبتا زیادی تولید کند همینطور شفافیت نایلون را نداشته و کمی مات تر است اما این خواص باعث شده که نایلکس قدرت تحمل وزن های بسیار بالایی را داشته باشد ، به طور مثال تربار ها و میوه فروشی ها و هر صنفی که دارای محصولات سنگین وزن هستند باید از نایلکس استفاده کنند زیرا به هر میزان هم که وزن محصول بالا باشد نایلکس پاره نخواهد شد و تنها کش می آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی کامل پلاستیک نایلکس کاربرد ها و نحوه سفارش

بررسی کامل پلاستیک نایلکس کاربرد ها و نحوه سفارش