مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-04-26سياسي

حشمتیان: 3 کاندیدای جبهه مستقلین و اعتدالگرایان فردا معرفی می شوند


رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران از اعلام اسامی سه کاندیدای اصلی تشکل متبوع خود در جریان برگزاری کنگره سالیانه خبر داد.

- رییس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران از اعلام اسامی سه کاندیدای اصلی تشکل متبوع خود در جریان برگزاری کنگره سالیانه خبر داد.

قدرتعلی حشمتیان در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه از دو ماه پیش جلسات جبهه ما درباره انتخابات 1400 برگزار شده است، اظهار کرد: در نهایت پس از نشست های متعدد به 14 کاندیدا رسیدیم که در ماه اخیر به 6 نفر و در جلسه هفته قبل به سه کاندیدا رسید و در پایان سیزدهمین کنگره حزب مستقل و اعتدال ایران که به صورت مجازی در روز سه شنبه (7 اردیبهشت) در دفتر مرکزی حزب برگزار می شود، این سه کاندیدا به رسانه ها معرفی می شوند که پس از تأیید صلاحیت کاندیدای نهایی اعلام می شود.

وی یادآور شد: حزب مستقل و اعتدال ایران در سه جلسه متوالی این جانب را به عنوان کاندیدای نهایی اعلام کرده که در پایان کنگره فردا، نظر نهایی و سه کاندیدای مورد حمایت ما اعلام خواهند شد.

حشمتیان در پایان اظهار کرد: به نظر می رسد در این انتخابات نیز اصولگرایان در نهایت به سه کاندیدا، اصلاح طلبان هم به سه گزینه و مستقلین و اعتدالگرایان هم سه نامزد داشته باشند که جبهه ما بر آن است از این سه کاندیدای خود تنها یک نفر را نهایی و به مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حشمتیان: 3 کاندیدای جبهه مستقلین و اعتدالگرایان فردا معرفی می شوند

حشمتیان: 3 کاندیدای جبهه مستقلین و اعتدالگرایان فردا معرفی می شوند