مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-04-26فرهنگي

معرفی هیات انتخاب بخش نمایشنامه مسابقه کانون پرورش فکری


دبیرخانه پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری هیات انتخاب بخش نمایشنامه این رویداد هنری را معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، منوچهر اکبرلو مدرس دانشگاه، پژوهشگر، روزنامه نگار، نمایشنامه نویس و فیلمنامه نویس، زهره بهروزی نیا کارشناس ارشد کارگردانی و عضو هیات علمی دانشگاه هنر و آرش شریف زاده نویسنده، کارگردان، بازیگر، عروسک گردان و طراح صحنه و لباس از سوی دبیرخانه پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری به عنوان هیات انتخاب بخش نمایشنامه این رویداد هنری معرفی شدند.

همچنین سعید زین العابدین دانش آموخته ادبیات نمایشی و مجری طرح بیش از 80 نمایش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و علی رضا آقایی نویسنده و کارگردان تئاتر کودک و نوجوان 2 عضو دیگر هیات انتخاب بخش نمایشنامه پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان هستند که 316 اثر رسیده به بخش نمایشنامه این مسابقه را ارزیابی، بررسی و برترین های آن را انتخاب کردند.

پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان در 2 مرحله صورت می گیرد به گونه ای که ابتدا طرح های ارسالی با توجه به شرایط مسابقه از سوی هیات انتخاب بررسی و آثار برتر معرفی می شود و در مرحله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی هیات انتخاب بخش نمایشنامه مسابقه کانون پرورش فکری

معرفی هیات انتخاب بخش نمایشنامه مسابقه کانون پرورش فکری