مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 06:352021-04-26دانش

درخواست عجیب دانشگاه ها از سازمان سنجش / پذیرش دانشجوی دکتری سلیقه ای یا ضابطه مند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شیوه جذب دانشجو در مقاطع تحصیلی مختلف چندی است که مورد نقد و انتقاد مسئولان و کارشناسان بسیاری است، - درخواست برخی مسئولان دانشگاهی تغییر شیوه پذیرش دانشجویان دکتری و به حداقل رساندن سهم آزمون کتبی در این فرآیند است، درخواستی که با توجه به سابقه و تخلفات پنهانی دانشگاه ها عادلانه به نظر نمی رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شیوه جذب دانشجو در مقاطع تحصیلی مختلف چندی است که مورد نقد و انتقاد مسئولان و کارشناسان بسیاری است، از تامل در برگزاری کنکور سراسری گرفته تا نحوه جذب و پذیرش دانشجویان دکتری.

از چک و چانه زدن مسئولان برای حذف یا تغییر شیوه جذب دانشجویان کارشناسی در دانشگاه ها که بگذریم به شیوه پذیرش دانشجوی دکتری می رسیم که مسئولان دانشگاهی برای حذف آزمون کتبی یا به حداقل رساندن تاثیر آن در جذب دانشجو تلاش بسیاری می کنند.

احمدوند، معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی در این باره بیان کرد: مثلاً رشته حسابداری یا مشاوره دانشگاه علامه طباطبایی حقیقتاً از سطحی به مراتب بالاتر و متمایز از سایر دانشگاه های کشور برخوردار است؛ بنابراین طبیعی است که دانشگاه علامه بخواهد برای پذیرش دانشجوی دکتری در این رشته ها اختیار عمل داشته باشد و بر اساس معیار های تخصصی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست عجیب دانشگاه ها از سازمان سنجش / پذیرش دانشجوی دکتری سلیقه ای یا ضابطه مند؟

درخواست عجیب دانشگاه ها از سازمان سنجش / پذیرش دانشجوی دکتری سلیقه ای یا ضابطه مند؟