مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 06:002021-04-26اجتماعي

37 میلی متر باران در «کتیج» فنوج بارید


مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در شبانه روز گذشته با فعالیت سامانه همرفتی در جنوب استان 37 میلی متر باران در ایستگاه بارانسنجی «کتیج» از توابع شهرستان فنوج بارید.

- زاهدان - مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در شبانه روز گذشته با فعالیت سامانه همرفتی در جنوب استان 37 میلی متر باران در ایستگاه بارانسنجی کتیج از توابع شهرستان فنوج بارید.

محسن حیدری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: پس از فنوج بیشترین بارش های این سامانه به ترتیب از ایستگاه های هیچان نیکشهر با 17، جهاد کشاورزی نیکشهر با 11و شهر راسک با 8 میلی متر گزارش شده است.

وی افزود: بر اساس گزارش ها بارش های روز گذشته در شهرستان های فنوج و نیکشهر سبب آبگرفتگی موقت معابر و جریان یافتن بخش هایی از رودخانه های محلی شده است.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر اساس آخرین خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی همچنان تا پایان هفته شرایط برای رشد ابرهای همرفتی، رعد و برق و تندبادهای موقتی در استان فراهم است.

حیدری گفت: انتظار می رود فعالیت این سامانه امروز در ارتفاعات جنوبی، شرقی و برخی نواحی مرکزی استان متمرکز باشد.

وی ادامه داد: با توجه به ویژگی بارش های رگباری یعنی بارش زیاد در مقطع زمانی کوتاه و آخرین تغییرات شاخص های همرفت، انتظار می رود بارش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

37 میلی متر باران در «کتیج» فنوج بارید

37 میلی متر باران در «کتیج» فنوج بارید