مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 05:502021-04-26بين الملل

نتانیاهو برای باقی ماندن در قدرت، دوباره دست به دامن گانتز شد


نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی به وزیر جنگ خود و رییس حزب آبی وسفید پیشنهاد داده که در یک توافق چرخشی جدید برای تشکیل کابینه، او در دور اول نخست وزیر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی که خود را در خطر کنار رفتن از عرصه سیاسی در این رژیم می بیند، بار دیگر برای باقی ماندن در قدرت دست به دامن بنی گانتز وزیر جنگ کنونی این رژیم شد.

شبکه 12 به نقل از این گزارش، در پیشنهاد جدید نتانیاهو، گانتز برای سال اول کابینه نخست وزیر خواهد بود سپس این سمت برای دو سال در اختیار نتانیاهو قرار گرفته و دوباره گانتز در آخرین سال کابینه نخست وزیر اسراییل می شود.

از دیگر مفاد این پیشنهاد می توان به حفظ سمت وزارت جنگ توسط گانتز در زمان نخست وزیری در سال اول و تداوم حضور نتانیاهو در اقامتگاه نخست وزیری در شهر قدس اشغالی برای تمام مدت چهار سال کابینه اشاره کرد.

در حالی که از یک هفته پیش شایعه چنین پیشنهادی در محافل سیاسی رژیم صهیونیستی پیچیده بود، شبکه 12 این رژیم گزارش داد نتانیاهو روز جمعه آنهم در تماس تلفنی و نه دیدار چهره به چهره، این پیشنهاد را به گانتز ارائه کرده است.

بر اساس این گزارش، گانتز و حزب وی (آبی وسفید) نیز این پیشنهاد را قویاً رد کرده و به نتانیاهو گفته چنین امری را ممکن نمی بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو برای باقی ماندن در قدرت، دوباره دست به دامن گانتز شد

نتانیاهو برای باقی ماندن در قدرت، دوباره دست به دامن گانتز شد