مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-04-26فرهنگي

معرفی«مهدی فقیه» به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی در فارس


سخنگوی ستاد برگزاری هفته هنر انقلاب اسلامی فارس از انتخاب «مهدی فقیه» به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان فارس خبر داد.

- شیراز - سخنگوی ستاد برگزاری هفته هنر انقلاب اسلامی فارس از انتخاب مهدی فقیه به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان فارس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هاشم کرونی، گفت: بر اساس آرای هیأت انتخاب چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان فارس در سال های 1399 و 1400 مهدی فقیه هنرمند برجسته سینما و تئاتر و تلویزیون به این عنوان برگزیده شد.

وی افزود: بر اساس بررسی کارگروه های هفت گانه که حاصل همفکری دستگاه های فرهنگی استان و واحدهای هنری حوزه هنری بود در هر رشته 3 نفر به هیأت انتخاب استان رسید که پس از بررسی در هر رشته یک نفر به عنوان چهره سال همان رشته انتخاب شد.

سخنگوی ستاد برگزاری هفته هنر انقلاب اسلامی فارس ادامه داد: هیأت نهایی داوران دارای ترکیب متنوعی بودند.

از جمله نمایندگان 5 دستگاه فرهنگی (فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل تبلیغات اسلامی، اداره کل امور اجتماعی استانداری، صدا و سیما و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان) بخشی از این گروه را شکل می دادند.

وی افزود: علاوه بر این 5 نفر، 3 نفر از نمایندگان هنرمندان شامل نمایندگانی از سه گروه سنی و طیف هنری شامل پیشکسوتان هنر، اساتید ادب و هنر آکادمیک و هنرمندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی«مهدی فقیه» به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی در فارس

معرفی«مهدی فقیه» به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی در فارس