مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 05:302021-04-26پزشكي

فواید مصرف گوشت گوسفندی در سلامت انسان


یک عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی لرستان اظهار کرد: گوشت گوسفند با داشتن آهن، کلسیم، پروتیین و سلنیوم دارای مواد مغذی مورد نیاز برای بدن است.

- ایسنا/لرستان یک عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی لرستان اظهار کرد: گوشت گوسفند با داشتن آهن، کلسیم، پروتیین و سلنیوم دارای مواد مغذی مورد نیاز برای بدن است.

علیرضا چگنی، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از مهم ترین مزایای گوشت گوسفند می توان به جلوگیری از سرطان، کم خونی، کاهش وزن و درمان افسردگی اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه گوشت گوسفند بسیاری از مواد مورد نیاز بدن را تامین می کند، عنوان کرد: عامل مهمی که باعث شده تا گوشت گوسفند طرفداران زیادی داشته باشد، پیشگیری از سرطان است.

چگنی با اشاره به اینکه وجود منابعی مانند آهن، کولین و سلنیوم از بروز حملاتی که به سرطان منجر می شود جلوگیری می کند، عنوان کرد: همچنین گوشت گوسفند دارای اسید لینولییک است که از التهاب های سرطان و تومورهای بدخیم جلوگیری به عمل می آورد.

این عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی لرستان با اشاره به تأثیر و فواید گوشت گوسفند در کاهش وزن، ادامه داد: وجود پروتیین بالا و چربی کم در گوشت گوسفند باعث می شود مصرف این گوشت جلوی افزایش وزن را بگیرد و سبب کنترل وزن شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فواید مصرف گوشت گوسفندی در سلامت انسان

فواید مصرف گوشت گوسفندی در سلامت انسان