مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-04-26فرهنگي

5 شهرِ استان کرمان به عنوان شهرهای خلاق فرهنگ و هنر معرفی شدند


در مراسم معرفی نخستین دوره شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر که روز گذشته با حضور وزیر ارشاد برگزار شد، پنج شهر از استان کرمان به عنوان شهرهای خلاق فرهنگ و هنر معرفی شدند .

- ایسنا/کرمان در مراسم معرفی نخستین دوره شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر که روز گذشته با حضور وزیر ارشاد برگزار شد، پنج شهر از استان کرمان به عنوان شهرهای خلاق فرهنگ و هنر معرفی شدند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر عنوان طرحی برای شناسایی ظرفیت های فرهنگی و هنری در شهرها و مناطق جغرافیایی ایران با نگاه آمایش سرزمینی و ایجاد شبکه هایی برای تعریف همکاری ها و برنامه های مشترک میان آنها است.

مرحله نخست این طرح در تابستان 98 و اعلام فراخوان و آمادگی 367 شهر برای مشارکت آغاز شد.

سپس با برگزاری کارگاه های آموزشی برنامه نویسی فرهنگی و هنری و با حضور نمایندگان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری هر شهر و رییس انجمن فرهنگی و هنری همه شهرهای شرکت کننده در 31 مرکز استان با بیش از 9600 ساعت برای 1200 نفر انجام شد.

پس از برگزاری کارگاه ها، شهرها برنامه های خود را همراه با مستندات به دبیرخانه مرکزی ارسال و پس از چند مرحله داوری 143 شهر در 9 حوزه موضوعی موسیقی، ادبیات، صنایع دستی و سنتی، هنرهای تجسمی، هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 شهرِ استان کرمان به عنوان شهرهای خلاق فرهنگ و هنر معرفی شدند

5 شهرِ استان کرمان به عنوان شهرهای خلاق فرهنگ و هنر معرفی شدند