مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-04-26ورزشي

معاون شهردار یزد مسئول بخش ویژه جشنواره رسانه و عدلیه شد


معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در جلسه شورای سیاست گذاری اولین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد با حضور رؤسای بخش های مختلف قوه قضاییه و سازمان اجتماعی فرهنگی ورزشی شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان عضو شورای .

- ایسنا/یزد معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در جلسه شورای سیاست گذاری اولین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد با حضور رؤسای بخش های مختلف قوه قضاییه و سازمان اجتماعی فرهنگی ورزشی شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان عضو شورای سیاستگذاری و مسئول بخش ویژه این جشنواره انتخاب شد.

عباس ملازینلی در کنار عضویت شورای سیاستگذاری جشنواره، مسئول بخش ویژه این جشنواره که با هدف بهره گیری از ظرفیت رسانه ها در راستای تببین فعالیت های دستگاه قضا استان به ویژه مردمی کردن این نهاد است، نیز خواهد بود.

جشنواره عدلیه و رسانه استان از تیرماه سال گذشته آغاز شد و پس از یک سال پیگیری مستمر و همراهی اصحاب رسانه استان، اختتامیه آن در تیرماه سال جاری همراه با معرفی نفرهای برتر برگزار می شود.

این جشنواره با سه محور شامل بخش اصلی که مسئولیت آن بر عهده مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، بخش رسانه که مسئولیت آن بر عهده رییس دفتر مرکز رسانه قوه قضاییه در استان و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون شهردار یزد مسئول بخش ویژه جشنواره رسانه و عدلیه شد

معاون شهردار یزد مسئول بخش ویژه جشنواره رسانه و عدلیه شد