مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-04-26سياسي

تربیت نیروهای انقلابی برعهده دانشگاه فرهنگیان است


تربیت نیروهای انقلابی در دست دانشگاه فرهنگیان بوده از این رو بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان باید متناسب با این مهم برنامه ریزی های لازم را انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید یوسفی صبح دوشنبه در جمع ادوار بسیج دانشجویی دانشگاه های فرهنگیان فارس اظهار داشت: یکی از برکات انقلاب اسلامی به ثمر رسیدن تشکیلاتی انقلابی و حزب الهی به نام بسیج است.

وی با بیان اینکه بسیج یک تفکر بوده که بدنه تشکیلاتی به خود گرفته است افزود: امروز از دورترین نقاط خاورمیانه و اقصی نقاط دنیا نشانه هایی از تفکر بسیجی مشاهده می شود.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به اهمیت این تشکل دانشجویی گفت: یکی از رده های پرثمر در تشکیلات بسیج، بسیج دانشجویی بوده و خدمت در آن را باید قدر بدانیم.

یوسفی در ادامه با اشاره نقش مؤثر دانشگاه فرهنگیان در کشور، این دانشگاه را استراتژیک و راهبردی برشمرد و تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان، یکی از راهبردی ترین دانشگاه ها در جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بوده و ایجاد، حفظ و تقویت تشکیلات در این دانشگاه یک مسئله استراتژیک است.

وی در ادامه به اثرگذاری معلمان در جامعه و نقش آنها اشاره و بیان کرد: تربیت معلم تراز انقلاب اسلامی از رسالت های دانشگاه فرهنگیان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت نیروهای انقلابی برعهده دانشگاه فرهنگیان است

تربیت نیروهای انقلابی برعهده دانشگاه فرهنگیان است