مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-04-26سياسي

فارس توان ایستادن بر قله هنر ایران را دارد


استاندار فارس با بیان اینکه حرکت های خوب هنری در فارس شکل گرفته در برخی زمینه ها پیشرو و در برخی موارد در ابتدای کار هستیم، تاکید کرد که وجود قله ها و مفاخر بزرگ در این استان نشان می دهد که فارس توان ایستادن بر قله هنر ایران را دارد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با بیان اینکه حرکت های خوب هنری در فارس شکل گرفته در برخی زمینه ها پیشرو و در برخی موارد در ابتدای کار هستیم، تاکید کرد که وجود قله ها و مفاخر بزرگ در این استان نشان می دهد که فارس توان ایستادن بر قله هنر ایران را دارد.

عنایت الله رحیمی در جلسه قدردانی از دست اندرکاران هفته هنر انقلاب اسلامی استان فارس، گفت: حرکت های خوبی در عرصه هنر در فارس شکل گرفته در برخی پیشرو هستیم و در برخی موارد در ابتدای کار هستیم اما همانگونه که رهبری فرمودند فارس در قله هست در خلق و تولید آثار هنری نیز باید چنین باشیم و وجود قله ها و مفاخر بزرگ هنری همچون حافظ و سعدی و ملاصدرا و سایر بزرگان ثابت می کند که فارس امروز هم توان ایستادن بر قله هنر را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری فارس، رحیمی افزود: توجه به آثار فاخری که در طول عمر انقلاب اسلامی تولید شده نشان می دهد که چه برجستگی های ویژه ای نسبت به گذشته در هنر این مرز و بوم به وجود آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس توان ایستادن بر قله هنر ایران را دارد

فارس توان ایستادن بر قله هنر ایران را دارد