مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-04-26سياسي

«من هم» روایت آزاری که شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد


«me too» یا «من هم» نام جنبشی در شبکه های اجتماعی است، در این جنبش افرادی که مورد تعرض یا تجاوز جنسی قرار گرفتند با هشتگ های من هم و me too روایت خود را تعریف می کنند تا با یکدیگر همدلی داشته باشند و سایرین را نسبت به این اقدامات آگاه کنند.

- من هم روایت آزاری که شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد ایسنا/همدان me too یا من هم نام جنبشی در شبکه های اجتماعی است، در این جنبش افرادی که مورد تعرض یا تجاوز جنسی قرار گرفتند با هشتگ های من هم و me too روایت خود را تعریف می کنند تا با یکدیگر همدلی داشته باشند و سایرین را نسبت به این اقدامات آگاه کنند.

در یک ماه گذشته این جنش حواشی زیادی در میان کاربران ایرانی شبکه های اجتماعی داشته و حتی چندین ادعای تعرض جنسی علیه سلبریتی های ایرانی مطرح شد که یکی از این افراد اتهامات خود را پذیرفت و از طرفی هم یکی از بازیگران زن ایرانی با انتشار عکسی از دهه سوم زندگی خود و استفاده از این هشتگ در صفحه اینستاگرام خود، اعلام کرد که مورد سوءاستفاده جنسی قرار گرفته است.

واکنش های متفاوتی نسبت به این جنبش در میان ایرانیان وجود دارد، موافقان این جنبش افرادی هستند که اعتقاد دارند از این طریق می توان افراد را نسبت به حقوق جنسی خود آگاه کرد اما مخالفان این اقدام را بی فایده و در مواردی کینه توزانه می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«من هم» روایت آزاری که شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد

«من هم» روایت آزاری که شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد