مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 04:052021-04-26پزشكي

شاخص ترین علامت کرونای جهش یافته/ چه زمانی تست «PCR» انجام بدهیم؟


معاون درمان ستاد مقابله با کرونای تهران با اشاره به این که بهار فصلِ غالب سرماخوردگی نیست، گفت: تمام علائم منتسب به سرماخوردگی، علائم کرونا تلقی می شوند.

- نادر توکلی معاون درمان ستاد مقابله با کرونا ی تهران در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، با بیان اینکه عمده تظاهرات بیماری کرونا به درگیری های ریوی و تنفسی مربوط می شوند گفت: تنگی نفس و گلودرد و احتقان بینی و تب شایع ترین علائم بیماری کرونا هستند.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونای تهران با اشاره به این که برخی از بیماران عوارض گوارشی را تجربه می کنند، توضیح داد: استفراغ و اسهال های مقاوم به درمان – در زمان بیش از 48 ساعت – از مهم ترین علائم بیماری کرونا هستند.

وی اضافه کرد: عده ی محدودی از مبتلایان به کرونا با علائم درگیری قلبی – ضربان بالا و درگیری ماهیچه قلب -  به مراکز درمانی مراجعه می کنند.

ویروس کرونا در بدو ورود به بدن علامت هایی شبیه به سرماخوردگی را ایجاد می کند.

وی با بیان این که کوفتگی بدن از شاخص ترین علامت های کرونا است، عنوان کرد: از دست دادن بویایی یکی از علائم اختصاصی این بیماری است.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونای تهران با اشاره به این که در دو ماه اخیر اکثر افراد به ویروس جهش یافته مبتلا شده اند، توضیح داد: فاصله شروع بیماری و بدحالی در ویروس جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص ترین علامت کرونای جهش یافته/ چه زمانی تست «PCR» انجام بدهیم؟

شاخص ترین علامت کرونای جهش یافته/ چه زمانی تست «PCR» انجام بدهیم؟