مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-04-26دانش

تجمع اعتراضی دانشجویان مقابل شهرداری اصفهان نسبت به واکسن خواری مسئولان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان دانشگاه های اصفهان در اعتراض به اینکه نام شهردار اصفهان در لیست دریافت کنندگان واکسن کرونا بوده، - تجمع اعتراضی دانشجویان نسبت به ثبت نام شهردار اصفهان در فهرست دریافت کنندگان کرونا ظهر امروز، مقابل شهرداری این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان دانشگاه های اصفهان در اعتراض به اینکه نام شهردار اصفهان در لیست دریافت کنندگان واکسن کرونا بوده، تجمع اعتراضی برگزار می کنند.

این تجمع را بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان برنامه ریزی کرده و قرار است به همراه دانشجویان انقلابی این شهرستان مقابل شهرداری اصفهان حضور یابند.

دانشجویان همچنین در واکنش به این موضوع نامه ای به دادستان عمومی و انقلاب اصفهان نوشتند و در آن درخواست رسیدگی قضایی به ثبت شماره ملی شهردار اصفهان در فهرست دریافت کنندگان واکسن کرونا را مطرح کردند.

در این نامه آمده است: همانطور که مستحضر هستید، اخیراً اخبار منتشر شده مبنی بر ثبت نام و ثبت شماره ملی جناب آقای قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان، در سامانه سیب جهت اولویت یافتن تزریق واکسن کرونا بعنوان کادر درمان بیمارستان خصوصی میلاد، توسط دانشگاه علوم پزشکی تأیید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع اعتراضی دانشجویان مقابل شهرداری اصفهان نسبت به واکسن خواری مسئولان

تجمع اعتراضی دانشجویان مقابل شهرداری اصفهان نسبت به واکسن خواری مسئولان