مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-04-26اقتصادي

سایه سنگین کرونا و معضل بازماندگان از تحصیل


شیوع ویروس کرونا بخش های گسترده ای از فعالیت های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی کشور و استان مرکزی را تحت تاثیر قرار داده که در این میان مشکلات بازماندگان از تحصیل، - ایسنا/مرکزی شیوع ویروس کرونا بخش های گسترده ای از فعالیت های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی کشور و استان مرکزی را تحت تاثیر قرار داده که در این میان مشکلات بازماندگان از تحصیل، بویژه به جهت تبعات آن، نگران کننده تر به نظر می رسد.

بازماندن از تحصیل قصه تازه ای نیست و بسیاری از حداقل یکبار شاهد داستان زندگی دانش آموزانی بوده ایم که با وجود میل به ادامه تحصیل، به دلایل مختلف امکان حضور در کلاس درس را نیافته اند.

شیوع ویروس کرونا علاوه بر اینکه دانش آموزان را از تحصیل در فضای مدرسه محروم کرد، بستر بازماندن از تحصیل بسیاری از دانش آموزان را حتی از فضای مجازی فراهم کرد، بازماندنی که مشکلات اقتصادی اگر تنها دلیلش نباشد قطعا یکی از دلایلش هست.

بازماندن از تحصیل در این شرایط کرونایی برای مردم مشهودترشده است، زیرا در اطراف خود شاهد افزایش تعداد کودکان و نوجوانان کار شده اند.

130 هزار ورودی پایه ابتدایی در سال 99 علی محمد غلامی در اینباره در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه ورودی مقطع ابتدایی امسال حدود 130 هزار نفر بوده که حدود 22 هزار نفر آن مربوط به پایه اول بوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه سنگین کرونا و معضل بازماندگان از تحصیل

سایه سنگین کرونا و معضل بازماندگان از تحصیل