مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 03:152021-04-25سياسي

میزان اشتغال مددجویان تا پایان امسال 2 برابر می شود


‍ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام گفت: بر اساس هدف گذاری و برنامه ریزی صورت گرفته امسال حجم فعالیتهای اشتغال زایی این نهاد برای مددجویان در استان بیش از دوبرابر سال گذشته خواهد بود.

- ایسنا/ایلام ‍ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان ایلام گفت: بر اساس هدف گذاری و برنامه ریزی صورت گرفته امسال حجم فعالیتهای اشتغال زایی این نهاد برای مددجویان در استان بیش از دوبرابر سال گذشته خواهد بود.

قنبر موسی نژاد در نشست با کارکنان حوزه اشتغال و خودکفایی استان، اظهار کرد: ایجاد اشتغال از طریق طرح راهبری شغلی یکی از برنامه های کمیته امداد در این حوزه است و نیمی از طرحهای اشتغال زایی که امسال برای مددجویان و نیازمندان ایجاد می شود از این طریق خواهد بود و برای تحقق این هدف ما باید برای دریافت اعتباری معادل دو برابر اعتبار سال99 آمادگی داشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه سال گذشته بیش از 150 میلیارد تومان صرف اشتغال زایی نیازمندان استان شد و در زمینه ایجاد اشتغال یکی از 4 استان برگزیده کشور بودیم، افزود: در همین مدت بیش از 2 هزار خانواده مددجو از طریق برنامه های اشتغال زایی توانستند به توانمندسازی برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان اشتغال مددجویان تا پایان امسال 2 برابر می شود

میزان اشتغال مددجویان تا پایان امسال 2 برابر می شود