مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 02:502021-04-25اقتصادي

از رها شدن زباله در خیابان های کوت عبدالله تا عدم پرداخت حقوق کارگران


با وجود اینکه حدود دو هفته است که کارگران حمل زباله شهرداری کوت عبدالله به دلیل عدم پرداخت حقوق اعتصاب کرده و دست از کار کشیده اند اما شهردار می گوید: -   وی با بیان اینکه از شب گذشته جمع آوری زباله را در مناطق مختلف شروع کردیم، افزود: لودر و کمپرسی را در مناطق گذاشتیم که اکنون در حال حمل زباله هستند و بابت این شرایط شرمنده مردم هستیم.

شهردار کوت عبدالله در توضیح علت شرایط پیش آمده در شهرداری، گفت: حدود 300 تا 400 نفر را بدون مجوز وارد شهرداری کرده اند که 300 نفر آن ها تعدیل شدند  و تعداد 50 تا 60 نفر از این تعداد هنوز در شهرداری مشغول هستند که برای ما مشکلات متعددی ایجاد کرده اند.

دُر بیان کرد: برخی از کارگران سه ماه حقوق، عیدی و سنوات از شهرداری طلبار هستند، که دو ماه و نیم حقوق عقب افتاده آن ها مربوط به پیمانکار قبلی و یک ماه حقوق دیگر مربوط به پیمانکار جدید است.

  در شهرداری به جای کار عمرانی فقط حقوق پرداخت می کنیم وی افزود: از پیمانکار قبلی بابت عقب افتادن حقوق کارگران  شکایت کردیم که مراحل قانونی شکایت نیز طی شده است و اگر پیمانکار نتواند کاری انجام دهد نسبت به فسخ قراردادش اقدام می کنیم.

دُر بیان کرد: ما حقوق  کارگران را  از درآمد شهرداری پرداخت کردیم اینکه چرا کارگران سرکار نمی آیند دلیل آن این است که ما حقوق کارگران شب کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رها شدن زباله در خیابان های کوت عبدالله تا عدم پرداخت حقوق کارگران

از رها شدن زباله در خیابان های کوت عبدالله تا عدم پرداخت حقوق کارگران