مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 02:402021-04-25سياسي

آماده باش نیروهای منابع طبیعی ایلام برای اطفای حریق در جنگل ها


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام از آماده باش نیروهای منابع طبیعی ایلام برای اطفای حریق در جنگل های استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا احمدی عصر یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با محوریت پیشگیری از حریق در جنگل ها و مراتع استان، گزارشی از اقدامات پیشگیرانه برای حریق احتمالی در جنگل ها و مراتع را ارائه کرد و از آماده باش نیروهای منابع طبیعی برای اطفای حریق احتمالی در جنگل ها و مراتع استان خبر داد.

وی در ادامه با قدردانی از زحمات تمامی اعضای کارگروه پیشگیری و اطفای حریق جنگل ها و مراتع استان، گفت: تجربه ثابت کرده هر چه میزان آموزش ها و اطلاع رسانی های پیشگیرانه بیشتر شود به همان اندازه کاهش حریق را شاهد هستیم.

احمدی همچنین بر لزوم کاهش آتش سوزی های پس چر مزارع به دلیل سرایت به اراضی ملی و منابع طبیعی تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه 86 کانون بحرانی مستعد حریق در سطح استان شناسایی شده است، گفت: استقرار کانکس، چادر و نیروهای آموزش دیده در این مناطق اقدام شده است و این نیروها به صورت شبانه روزی در حال گشت و پایش منطقه هستند.

وی به نقش فرهنگ و تاثیر آن در کاهش آتش سوزی جنگل ها و مراتع پرداخت و افزود: فرهنگ سازی و آموزش مهم ترین عامل در حفاظت از عرصه های منابع طبیعی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش نیروهای منابع طبیعی ایلام برای اطفای حریق در جنگل ها

آماده باش نیروهای منابع طبیعی ایلام برای اطفای حریق در جنگل ها