مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 02:302021-04-25سياسي

71 یتیم تحت پوشش کمیته امداد در گلستان امسال خانه دار می شوند


71 یتیم گلستانی تحت پوشش کمیته امداد امسال خانه دار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد حسینی شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بنیاد مسکن در خدمات دهی در دو مقوله عمران روستاها و مسکن، در سال گذشته اقدامات خوبی را انجام داده و امسال شتاب بیشتری را به فعالیت های عمرانی خود خواهد داد.

وی افزود: در کنار اینکه برای تمام گروه های هدف در بخش مسکن برنامه های متنوعی داریم در بخش اقشار کم درآمد و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هم برنامه های خوبی در حال اجرا است.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان بیان کرد: در بخش تامین مسکن خانوارهای دارای دو عضو معلول 300 واحد سهم گلستان بوده که با همکاری مردم و دستگاه های مرتبط 270 واحد را تکمیل کرده و 30 واحد دیگر هم ظرف دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

حسینی گفت: همچنین مسکن ایتام تحت پوشش کمیته امداد را پیگیری کرده که به هر واحد مبلغ 100 میلیون تومان تسهیلات و کمک بلاعوض پرداخت می شود.

طبق گفته وی سهمیه گلستان 71 واحد بوده که این افراد شناسایی شده و واحدها در حال اجرا است و تا سه ماه آینده تکمیل خواهد شد.

وی بیان کرد برای 60 هزار واحد مسکونی در 300 روستای گلستان سند صادر خواهد شد که هم اکنون کار نقشه برداری انجام شده و در حال ارسال اطلاعات ثبتی هستیم و تا پایان سال همه این واحدها سنددار خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

71 یتیم تحت پوشش کمیته امداد در گلستان امسال خانه دار می شوند

71 یتیم تحت پوشش کمیته امداد در گلستان امسال خانه دار می شوند