مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 02:152021-04-25اقتصادي

بازگشت به کار 1200 کارگر در بزرگترین معدن کرومیت کشور در منوجان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان از آغار به کار مجدد معدن کرومیت آسمینون منوجان خبرداد و گفت: معدن کرومیت آسمینون بعد از تعطیلی چند روزه در کمترین زمان ممکن فعالیت خود را شروع کرده است.

- ایسنا/کرمان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان از آغار به کار مجدد معدن کرومیت آسمینون منوجان خبرداد و گفت: معدن کرومیت آسمینون بعد از تعطیلی چند روزه در کمترین زمان ممکن فعالیت خود را شروع کرده است.

مهندس مسلم مروجی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با ابراز خرسندی از بازگشت به کار مجدد 1200 کارگر در معدن کرومیت آسمینون بعد از چند روز تعطیلی و طرح مشکلات از طرف مدیرعامل این واحد اقتصادی اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال و با حمایت و پشتیبانی دستگاه قضایی، حل مشکلات این واحد معدنی در جنوب استان کرمان در دستور کار قرار گرفت.

وی معدن کرومیت آسمینون را یک ظرفیت اقتصادی در فراهم کردن زمینه اشتغال برای 1200 نفر عنوان کرد و افزود: در حالی که معدن آسمینون بزرگترین پهنه معدنی کرومیت کشور محسوب می شود که در کنار آن کارخانه فروآلیاژ نیز فعال است لذا برای حفظ اشتغال در حوزه معدن و صنایع معدنی از همه ظرفیت های کشور، استان و شهرستان استفاده کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت به کار 1200 کارگر در بزرگترین معدن کرومیت کشور در منوجان

بازگشت به کار 1200 کارگر در بزرگترین معدن کرومیت کشور در منوجان