مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 20:002021-04-25ورزشي

ضعف هندبال یزد در کشف، پرورش و مراقبت از استعدادها


لیست 67 نفره دعوت شدگان به مرحله دوم اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان و به چشم نخوردن نامی از استان یزد در این لیست بهانه ای شد برای پرداختن به هندبال پایه در استان یزد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در یزد، هندبال استان یزد که در سال های نه چندان دور یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر هندبال کشور بود حالا نه تنها دیگر سهمیه ای در لیگ برتر هندبال ندارد بلکه نگاه به جدیدترین لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان نشان می دهد که علی رغم پسرفت در باشگاه داری و تیم داری در سطح اول هندبال ایران، هندبال استان یزد در استعدادیابی و پشتوانه سازی هم چندان رضایت بخش عمل نکرده است.

مهدی رهبری سرمربی تیم ملی هندبال نوجوانان از 67 بازیکن برای حضور در مرحله دوم اردوی تیم ملی و آماده سازی برای حضور در المپیک آسیایی نوجوانان 2021 دعوت کرده است که استان یزد حتی از کسب یک سهمیه برای حضور در اردوی تیم ملی ناتوان بوده است.

16 استان در تیم ملی هندبال نوجوانان دارای سهمیه هستند که اصفهان با 22 بازیکن، کهگلیویه و بویر احمد با شش بازیکن و مازندران با پنج بازیکن بیشتری تعداد دعوت شدگان را به خود اختصاص داده اند.

ناگفته نماند که در مرحله اول اردوی تیم ملی هم که 74 بازیکن از 19 استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند، از استان یزد نیز دو بازیکن (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف هندبال یزد در کشف، پرورش و مراقبت از استعدادها

ضعف هندبال یزد در کشف، پرورش و مراقبت از استعدادها