مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 17:102021-04-25اقتصادي

تزریق نقدینگی به تحرک بازار سرمایه می انجامد


دامچه، مدیر سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری کاریزما گفت: از نظر بنیادی بسیاری از سهم ها در شرایط مطلوب و ارزنده ای قرار دارند و نباید به راحتی سهام خود را بفروشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، امین دامچه مدیر سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری کاریزما گفت: از نظر بنیادی بسیاری از سهم ها در شرایط مطلوب و ارزنده ای قرار دارند و نباید به راحتی سهام خود را بفروشید.

در نظر داشته باشید که طرح تزریق نقدینگی به بازار موجب تحرک بازار می شود.

در حال حاضر تورم بالای 30 درصد تخمین زده می شود و از طرفی نرخ سود سپرده های بانکی حدود 20 درصد است، بنابراین از این لحاظ نگرانی متوجه بازار سرمایه نیست.

مدیر سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری کاریزما، تزریق نقدینگی به بازار را اقدامی مثبت در جهت بهبود وضعیت بازار عنوان کرد و گفت: از این طریق به شرکت های سرمایه گذاری و هلدینگ ها اجازه داده شده است تا به انتشار اوراق با نرخ 18 درصد پرداخته و از این محل تامین نقدینگی کرده و به خرید سهام بپردازند.

امین دامچه افزود: در این خصوص، عدد 24 هزار میلیارد تومان برای تزریق مطرح شده است، هرچند که برآوردها بسیار فراتر از این رقم است.

تزریق نقدینگی به حرکت بازار منجر می شود و نمی توان به راحتی از این طرح گذشت، ولی نکته اینجاست که بازار ما هنوز از نظر روانی به تعادل نرسیده است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق نقدینگی به تحرک بازار سرمایه می انجامد

تزریق نقدینگی به تحرک بازار سرمایه می انجامد