مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 16:552021-04-25فرهنگي

باران با «ابر می بارد» برای کادر درمان می گرید


به جهت ماندگار کردن رشادت های کادر بهداشت و درمان گیلان در بحران کرونا، سریال 18 قسمتی «ابر می بارد» در استان تولید و به روی آنتن می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حفظ و نشر ارزش ها و رشادت های مدافعان در هر لباس و منصبی که باشد اقدامی شایسته و قابل تقدیر بوده و ارزش از رشادت های رزمندگان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی یکی از رموز ماندگار ارزش های آن دوران بوده و بی شک رشادت های مدافعان سلامت و کادر بهداشت و درمان و مقابله و رویارویی آن ها با ویروس مهاجم و منحوس نیز ازجمله فصل هایی برجسته در تاریخ است که باید با هنر به ویژه ساخت سریال و فیلم حفظ و به نسل های آینده منتقل شود.

با توجه به اینکه استان گیلان در روزهای نخست شیوع بیماری کرونا، موارد ابتلا به این بیماری را شناسایی و جز اولین استان های به شدت درگیر کرونا به حساب می آمد، شمار بالایی از هم میهنان در این خطه به این بیماری مبتلا و بسیاری به ویژه کادر بهداشت و درمان جان خود را از دست دادند.

هم زمان بااینکه مسؤولان بهداشت و درمان استان در جهت مدیریت بیماری کرونا شبانه روزی تلاش می کردند، خوشبختانه مسئله مهم حفظ و مستندسازی ارزش های و رشادت های مدافعان سلامت نیز در این استان مغفول نمانده و موردتوجه قرارگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باران با «ابر می بارد» برای کادر درمان می گرید

باران با «ابر می بارد» برای کادر درمان می گرید