مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 16:402021-04-25اقتصادي

پیوند صنعت زیتون و گردشگری اقتصاد رودبار را شکوفا کند


فرماندار رودبار با اشاره به اینکه اقتصادی سازی زیتون و پیوند آن با صنعت گردشگری، گفت: توجه به این بخش می تواند اقتصاد رودبار را شکوفا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هوشنگ عباسقلی زاده عصر یکشنبه در مراسم تجلیل از تولیدکننده برتر حوزه کشاورزی استان گیلان، با اشاره به ظرفیت های ارزشمند شهرستان رودبار در بخش کشاورزی بویژه زیتون، اظهار کرد: نگاه به زیتون باید اقتصادی سازی و سودآور باشد.

عباسقلی زاده به اقدامات ارزشمند یکی از گروه های صنعتی و دانش بنیان در زمینه زیتون و فرآورده های آن اشاره و بیان کرد: این گروه نوآوری های خوبی در زمینه زیتون ایجاد کرده که می تواند صنعت زیتون در شهرستان را متحول کند.

وی با بیان اینکه دنیا بر مدار نوآوری و بهره گیری از فناوری های روز حرکت می کند، افزود: این گروه صنعتی که به عنوان تولیدکننده برتر در بخش کشاورزی در سطح استان شناخته شده می تواند با ابداعات و نوآوری های منحصر به فرد پرچم دار تولید زیتون در کشور باشد.

فرماندار رودبار با اشاره به اهمیت و جایگاه گردشگری در دنیای امروز، تصریح کرد: پیوند دو صنعت زیتون و گردشگری می تواند اقتصاد رودبار را شکوفا کند و این مهم تحقق پذیر است.

عباسقلی زاده با بیان اینکه زیتون صنعت سودآوری است، گفت: شناسایی ظرفیت های اقتصادی سازی زیتون می بایست در دستور کار قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوند صنعت زیتون و گردشگری اقتصاد رودبار را شکوفا کند

پیوند صنعت زیتون و گردشگری اقتصاد رودبار را شکوفا کند