مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 15:452021-04-25سياسي

گره گشایی از مشکلات کارگران رسالت مهم مسئولان است


فرمانده سپاه فجر فارس تاکید کرد که امسال، تلاش همه مسئولان باید مصروف ارتقاء و تعالی قشر کارگر و گره گشایی از مشکلات کارگران باشد.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس تاکید کرد که امسال، تلاش همه مسئولان باید مصروف ارتقاء و تعالی قشر کارگر و گره گشایی از مشکلات کارگران باشد.

سردار سرتیپ یدالله بوعلی، در آیین گرامیداشت هفته کار و کارگر که با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، معاون دادگستری و رییس سازمان صمت فارس برگزار شد، با تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر، گفت: قشر کارگر یکی از ارکان اصلی تولید در کشور است و گره گشایی از مشکلات کارگران رسالت مهم مسئولان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس، بوعلی با تاکید بر اهمیت هم افزایی و همراهی همه دستگاه ها برای حل مشکلات مردم، گفت: اقشار تخصصی بسیج مانند سازمان بسیج کارگران و کارخانجات و سازمان بسیج صنعت و معدن فارس نیازمندی ها و مشکلات پیش روی مسئله تولید در استان را شناسایی و طرح های لازم را برای حل این مشکلات به مسئولان و نمایندگان استان ارائه کنند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه سپاه فارس با تمام امکانات و ظرفیت ها برای کمک به مسئولان در راستای حل مشکلات قشر کارگر آمادگی دارد، گفت: در سال جاری تمام تلاش ما باید در راستای ارتقا و تعالی قشر کارگر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره گشایی از مشکلات کارگران رسالت مهم مسئولان است

گره گشایی از مشکلات کارگران رسالت مهم مسئولان است