مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 13:152021-04-25سياسي

سعدی در ژاپن


غلامعلی حداد عادل ضمن حضور مجازی در نشست سعدی در ژاپن، روز بزرگداشت این شاعر را فرصتی مناسب برای شناخت بیشتر او در ایران و جهان عنوان کرد و از این که سعدی آموزگار همیشگی و موفق زبان فارسی در سراسر جهان است گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در ژاپن، سمینار مجازی سعدی، ادیب ایرانی و استاد سخن به مناسبت یکم اردیبهشت ماه، روز بزرگداشت سعدی در روز شنبه (چهارم اردیبهشت ماه 1400) از سوی رایزنی فرهنگی و نماینده بنیاد سعدی در ژاپن برگزار شد.

در ابتدای این برنامه و پس از ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت ها و اقدامات رایزنی فرهنگی، معرفی منشورات و از جمله شماره جدید مجله ایران ویژه موسیقی ایرانی ، همچنین معرفی سه کتاب نخل گردانی ، قالی شویان و قلب ایرانی که از سوی انتشاراتی های ژاپنی جین بون شوکان و پائو به چاپ رسیده است، پیام تصویری غلامعلی حداد عادل به نمایش درآمد.

رییس بنیاد سعدی در این پیام ضمن تبریک روز سعدی به همه علاقه مندان زبان و ادبیات فارسی، فارسی آموزان و میهمانان این نشست و تقدیر از رایزنی فرهنگی و نماینده بنیاد سعدی در ژاپن به دلیل اهتمام نسبت به برگزاری دوره های آموزش زبان فارسی و همچنین برگزاری این نشست گفت: روز اول اردیبهشت به نام روز جهانی سعدی فرصت مناسبی برای شناخت بیشتر این شاعر بزرگ در ایران و جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعدی در ژاپن

سعدی در ژاپن