مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 12:152021-04-25ورزشي

کمپ باشگاه شهرداری همدان در کشور بی نظیر است


امکانات کمپ ورزشی باشگاه شهرداری همدان در کشور بی نظیر بوده و می تواند به شایستگی میزبان آکادمی باشگاه رئال مادرید اسپانیا باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس صوفی در نشست با نمایندگان باشگاه رئال مادرید اسپانیا اظهار داشت: اعتقاد داریم که اگر در بحث ورزش و رشته فوتبال حرکت بر مبنای برنامه ریزی و هدفمند باشد باعث پیشرفت خواهد شد.

وی افزود: فوتبال استان همدان در سال های اخیر به واسطه برنامه ریزی و حرکت بر مبنای طرح آسیا ویژن که تنها در 3 استان برنامه ریزی شد توانست پیشرفت های چشمگیری کسب کند.

شهردار همدان با بیان اینکه هدف طرح آسیا ویژن نزدیک کردن سطح فوتبال ایران با اروپا بود، گفت: متأسفانه با رفتن بن همام این طرح نیز متوقف شد ما اقدامات و نشست های بسیار خوبی در این مدت انجام دادیم که موجب رشد فوتبال استان همدان شد.

صوفی خاطرنشان کرد: پیام حیدری داور بین المللی همدان ماحصل برنامه ریزی و استعدادیابی درست در فوتبال همدان بود و ما اعتقاد داریم که برنامه ریزی برای پیشرفت حرف اول و آخر را می زند.

وی با بیان اینکه شهرداری همدان در چند سال اخیر توجه بسیار ویژه ای به رشد و توسعه ورزش داشته است، گفت: ورزش شهروندی همدان با دریافت لوح از وزیر ورزش حرف اول را در کشور می زند ما بیش از 10 هزار نفر را در رشته های مختلف فوتبال، کشتی، والیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپ باشگاه شهرداری همدان در کشور بی نظیر است

کمپ باشگاه شهرداری همدان در کشور بی نظیر است