مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 12:152021-04-25ورزشي

آوالانی ها از میزبانی بازی های لیگ محروم شدند


سرمربی تیم فوتبال آوالان کامیاران از لغو میزبانی بازی های این تیم به دلیل نبود تجهیزات روشنایی در استادیوم های فوتبال استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در آستانه ورود به هفته شانزدهم خود است و بر این اساس آوالان کامیاران امروز میزبان تیم ایران جوان بوشهر خواهد بود.

این تیم با کسب 17 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد اما همواره به عنوان تیمی که در بازی های خانگی بسیار سرسخت است شناخته می شود و تیم های بزرگ را در ورزشگاه آزادی کامیاران به زانو درآورده است.

حال با حلول ماه مبارک رمضان و زمان بندی بازی های لیگ دسته دوم پس از اذان مغرب، نقش استادیوم های دارای تجهیزات نورپردازی برای میزبانی یک امر لازم و ضروری است.

اما در عین ناباوری استان کردستان در حال حاضر هیچ ورزشگاه مجهزی برای برگزاری بازی ندارد و کامیارانی ها به ورزشگاه آزادی استان کرمانشاه پناه برده اند.

فریدون فاتحی در واکنش به عزیمت کاروان آوالان به استان دیگر در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: متأسفانه برای میزبانی باید به کرمانشاه برویم و دلیل عدم موافقت هیأت فوتبال استان کردستان با برگزاری بازی در ورزشگاه ملک نیا مشخص نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آوالانی ها از میزبانی بازی های لیگ محروم شدند

آوالانی ها از میزبانی بازی های لیگ محروم شدند