مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 12:052021-04-25اقتصادي

جهانگیری: ضرر و زیان کسانی که میوه را به امید گرانی انبار کردند بر عهده خودشان است


ضرر و زیان کسانی که میوه را به امید گرانی انبار کردند بر عهده خودشان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پس از ایام عید در زمان بالا رفتن قیمت ها عرضه کنند، اگر امروز متحمل ضرر و زیان شده اند، خودشان مسئول هستند.

وی ضمن قدردانی از وزارتخانه های صمت و جهاد کشاورزی و همه دست اندرکاران تامین میوه و کالاهای اساسی برای شب عید، با انتقاد از برخی رسانه ها که علاوه بر نادیده گرفتن عملکرد مثبت دستگاه های مسئول، خطای دیگران را به پای دولت می نویسند، تصریح کرد: متاسفانه برخی رسانه ها به جای قدردانی از عملکرد دستگاه های ذیربط در تامین و توزیع مناسب میوه در ایام پایانی سال و شب عید، اقدامات نادرست دیگران را به نام دولت ثبت می کنند.

جهانگیری افزود: دولت نه تنها از نقدهای سازنده ناراحت نمی شود بلکه از آن استقبال می کند اما بدنام کردن و زیرسوال بردن اقدامات مثبت به خاطر اقدامات غلط افرادی خارج از دولت، کاری نادرست است.

در این جلسه که وزرای صنعت، معدن و تجارت، دادگستری، جهاد کشاورزی، رییس سازمان غذا و دارو، رییس کل گمرک و تعدادی از نمایندگان دستگاه های ذیربط نیز حضور داشتند، دبیر کارگروه ستاد تنظیم بازار گزارشی در خصوص اخبار نادرست منتشر شده مبنی بر فاسد شدن 30 هزار تن پرتقال مربوط به تنظیم بازار ارائه کرد و گفت: این مقادیر پرتقال هیچ ارتباط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: ضرر و زیان کسانی که میوه را به امید گرانی انبار کردند بر عهده خودشان است

جهانگیری: ضرر و زیان کسانی که میوه را به امید گرانی انبار کردند بر عهده خودشان است