مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 11:352021-04-25اجتماعي

کلاف سردرگم مدیریت پسماندهای عفونی در اراک


شهر اراک در سال های اخیر با معضل جمع آوری و دفع پسماندهای عفونی دست به گریبان است و پس از فراز و نشیب های فراوان هنوز این مسئله پا برجا است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها - کورش دیباج: بارها بارها درباره آن شنیده ایم، به قدری این موضوع در اخبار، رسانه ها و شبکه های محلی منتشر و پخش شده است که مثل آلودگی هوا اراک به عنوان یک امر عادی تلقی می شود، نه عزمی دیده می شود نه وفاقی برای حل مشکل هر بار هم که موضوع را به عنوان رسانه از مسئولان امر پیگیری کرده ایم یا با عدم پاسخ گویی مواجه شده ایم یا پاسخ شنیدیم: این موضوع در حال بررسی است… .

موضوع، موضوع کم اهمیتی نیست ولی به دلیل اینکه شفافیت و پاسخ گویی به رسانه ها در آن وجود ندارد امر عادی برای مردم شهر اراک تلقی شده است.

موضوع، موضوع بی خطر سازی پسماندهای عفونی شهر اراک است، موضوع سلامت و حفظ جان مردم است ولی گویا این امر تبدیل به کلاف سردرگم شده است با هر نهاد و دستگاهی در این رابطه صحبت می کنیم همه عامل تمام اشتباهات و نقصان ها را شرکت دانش بنیان سورن آب که مسئولیت بی خطر سازی پسماندهای عفونی در شهر اراک را برعهده گرفته است، می دانند و بیش از هر دستگاه و نهاد دیگر سازمان نظام پزشکی استان مرکزی و شهر اراک به ناکارآمدی این شرکت و انجام ندادن تعهداتش اذعان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاف سردرگم مدیریت پسماندهای عفونی در اراک

کلاف سردرگم مدیریت پسماندهای عفونی در اراک