مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 11:102021-04-25حوادث

دستگیری کلاهبرداران 20 میلیاردی در مراغه


فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی ، از دستگیری اعضای باند کلاهبرداران حرفه ای که به بهانه فروش اشیاء عتیقه با 20 میلیارد ریال کلاهبرداری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  مراغه، سردار حسین عبدی امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی ارجاع یک پرونده از مراجع قضایی به پلیس آگاهی  مراغه مبنی بر کلاهبرداری و سرقت 200 قطعه سکه بهار آزادی با ترفند فروش عتیقه جات تاریخی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس  قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در دو عملیات غافلگیرانه اعضای سه نفره باند کلاهبرداری را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات اولیه پس از مشاهده مستندات به جرم خود با ترفند فروش اشیاء عتیقه و با جعل عناوین و با شگردهای خاص کلاهبرداری اعتراف کردند.

  عبدی افزود: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده اند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از شهروندان درخواست کرد، برای جلوگیری از سوء استفاده کلاهبرداران و شیادان ضمن توجه به هشدارهای پلیسی در صورت برخورد با چنین افرادی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبرداران 20 میلیاردی در مراغه

دستگیری کلاهبرداران 20 میلیاردی در مراغه