مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 10:552021-04-25سياسي

عزل سریع و با قید فوریت مدیران و کارکنان متخلف شهرداری سمنان


معاون سیاسی،پ امنیتی و اجتماعی استاندار و جانشین ستاد استانی مبارزه با کرونا با ارسال مکاتبه به شهرداری سمنان خواستار عزل سریع و با قید فوریت خاطیان حوزه واکسن کرونا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، حبیب الله خجسته پور ظهر یکشنبه با ارسال مکاتبه به ناظم رضوی، شهردار سمنان نسبت به عزل با قید فوریت دو نفر از کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان که واجد شرایط دریافت واکسن کویید 19 نبودند دستور صریح صادر کرد.

در این نامه آمده است: با عنایت به بررسی های به عمل آمده دو نفر از کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان که با توجه به نامه شماره 49026 مورخ 99.

11.

25 رییس محترم سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و نامه شماره 99.

6.

25090 مورخه 99.

12.

22 معاون محترم بهداشتی و رییس مرکز بهداشت استان، واجد شرایط دریافت واکسن کویید 19 نبوده اند، نسبت به دریافت و استفاده از واکسن مذکور اقدام نموده اند.

در این نامه امده است: در راستای اجرای دستور ابلاغی معاون اول محترم رییس جمهور به عنوان وزیر محترم کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با ، چند نفر از کارکنان و مدیران شهرداری سمنان روز گذشته واکسن کرونای سهمیه پاکبانان را دریافت کرده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزل سریع و با قید فوریت مدیران و کارکنان متخلف شهرداری سمنان

عزل سریع و با قید فوریت مدیران و کارکنان متخلف شهرداری سمنان