مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 10:502021-04-25سياسي

خاطرات سرورپاک نشان از «گلها» و یادی از برنامه های سحر موشک باران


اهالی صدا به مناسبت 81 سالگی رادیو با حضور در جشنی مجازی از خاطرات شیرین سال های فعالیتشان در رادیو گفتند و به توصیف این رسانه قدیمی پرداختند.

- خاطرات سرورپاک نشان از گلها و یادی از برنامه های سحر موشک باران اهالی صدا به مناسبت 81 سالگی رادیو با حضور در جشنی مجازی از خاطرات شیرین سال های فعالیتشان در رادیو گفتند و به توصیف این رسانه قدیمی پرداختند.

یادی از صدرالدین شجره، صادق عبداللهی و درگذشتگان رادیو، برنامه گلها و ادای احترام به پیشکسوتان موسیقی و روایتی از اجرای برنامه رمضانی در سال های موشک باران، از دیگر بخش های این جشن بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنجمین جشن ارمغان اردیبهشت ، به مناسبت هشتاد و یکمین سالروز تولد رادیو در ایران با حضور جمعی از پیشکسوتان و علاقمندان به این رسانه به صورت مجازی برگزار شد.

این جشن که هر سال در سالروز تولد رادیو در ایران با میزبانی مؤسسه فرهنگی هنری پژوهندگان امید سرزمین هنر برگزار می شود، امسال نیز برای دومین سال پیاپی به دلیل همه گیری کرونا به صورت مجازی در صفحه ی رسمی سرزمین هنر در اینستاگرام برگزار شد.

این برنامه ساعت 21 با اجرای سیدحسین حسینی از مجریان جوان رادیو آغاز شد و مهمانان متعددی به شرح زیر در این برنامه شرکت کردند که خلاصه ای از این برنامه به شرح زیر است: رادیو مثل خواندن رمان بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات سرورپاک نشان از «گلها» و یادی از برنامه های سحر موشک باران

خاطرات سرورپاک نشان از «گلها» و یادی از برنامه های سحر موشک باران