مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 10:352021-04-25سياسي

فعالیت بیش از 4 هزار در طرح شهید سلیمانی در استان مرکزی


مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: با توجه به شیوع خطرناک موج چهارم ادامه طرح شهید سلیمانی در دستور کار قرار گرفت و بیش از 4 هزار و 24 تیم هم اکنون در سطح استان فعالیت دارند که 2 هزار و 199 تیم رصد و شناسایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک مورد ارزیابی قرار می گیرد تا نسبت به رفع آنها اقدام حمایتی سریع صورت گیرد.

وی اضافه کرد: نظارت یکی دیگر از ابعاد طرح شهید سلیمانی است که بسیجیان با کمک سایر اقشار به شکل محله ای نظارت بر اصناف محلات را انجام می دهند و در این قالب علاوه بر انجام توصیه ها و دستورالعمل ها آموزش های لازم برای اجرای دقیق پروتکل ها به آنها ارائه می شود که سایر اقشار بسیج در این مرحله نقش آفرینی میکنند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه روح الله استان گفت: رصد خانه به خانه که برای اجرای آن سفیران سلامت در نظر گرفته شده از دیگر ابعاد طرح شهید سلیمانی است که در هر محله رابطین سلامت نیز مشخص شده اند و به شکل خانه ای و محله ای و در نهایت منطقه ای کار رصد را انجام می دهند.

محمددوست تصریح کرد: حمایت و پشتیبانی یکی دیگر از ابعاد طرح شهید سلیمانی است که سپاه و بسیج با در نظر گرفتن عناوین خدمتی مسئله حمایت را به شکل فراگیر و محله ای انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 4 هزار در طرح شهید سلیمانی در استان مرکزی

فعالیت بیش از 4 هزار در طرح شهید سلیمانی در استان مرکزی