مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 10:252021-04-25دانش

نحوه فعالیت دانشگاهیان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در راستای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید 19 در شهر های کشور با توجه به وضعیت قرمز کرونا در شهر تبریز و آذرشهر، - با توجه به وضعیت قرمز کرونا در شهر تبریز و آذرشهر نحوه فعالیت دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در اطلاعیه ای اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در راستای اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید 19 در شهر های کشور با توجه به وضعیت قرمز کرونا در شهر تبریز و آذرشهر، به اطلاع می رساند، تا اطلاع ثانوی فعالیت های اداری و آموزشی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان با رعایت ملاحظات صورت می پذیرد.

بر این اساس بخش اداری حوزه های مختلف از جمله دانشکده ها فعال خواهند بود.

تمامی فعالیت های آموزشی (شامل کلاس ها و جلسات دفاع از پایان نامه) به صورت مجازی ادامه خواهد یافت.

الزام برگزاری 50 درصد کلاس های آنلاین در دانشگاه برای اساتید در شرایط حاضر و تا تغییر وضعیت رنگ بندی شهر تبریز ملغی است.

مدیران واحد ها ترتیبی اتخاذ کنند تا امور و فعالیت های ضروری مربوطه با حداکثر یک چهارم حضور فیزیکی کارمندان و بقیه به صورت دورکاری با شرایط زیر انجام پذیرد: اولویت دورکاری با کارکنانی است که مطابق بخشنامه شماره 997


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه فعالیت دانشگاهیان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اعلام شد

نحوه فعالیت دانشگاهیان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان اعلام شد