مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 10:152021-04-25حوادث

احتکار میلیاردی مواد غذایی در کرمان/ یک نفر دستگیر شد


فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف انبار احتکار مواد غذایی به ارزش 15 میلیارد ریال و دستگیری یک متهم در عملیات مأموران کلانتری 15 این فرماندهی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی پورامینایی اظهار داشت: مأموران کلانتری 15 شهر کرمان در راستای تحقق شعار سال و مقابله جدی با اخلالگران نظام اقتصادی از دپوی مقادیر قابل توجهی مواد غذایی اساسی در یک انبار مطلع شدند.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از انجام تحقیقات لازم و هماهنگی دستگاه قضایی انبار مورد نظر را شناسایی و در بازدید از آن، 54 تن روغن خوراکی، 36 تن آرد و 7 تن و 500 کیلوگرم شکر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با بیان اینکه عدم ثبت این انبار در سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت، احتکار بودن این اجناس را برای پلیس محرز کرد، گفت: کارشناسان ارزش این اقلام را بالغ بر 15 میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ پورامینایی در خاتمه با بیان دستگیری یک متهم زن در این رابطه و تحویل وی به مراجع قضایی یادآور شد: با توجه به شرایط کنونی جامعه، پلیس کرمان با جدیدت با افرادی که بخواهند امنیت اقتصادی جامعه را برهم بزنند و اقدام به احتکار کالاهای اساسی کنند برخورد قانونی و سخت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتکار میلیاردی مواد غذایی در کرمان/ یک نفر دستگیر شد

احتکار میلیاردی مواد غذایی در کرمان/ یک نفر دستگیر شد