مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-04-25حوادث

کشف 1660 فشنگ جنگی و شکاری در تهران + جزییات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ذوالقدری با اعلام خبر کشف هزار و 660 عدد فشنگ جنگی و شکاری در غرب تهران، در تشریح این خبر اظهار کرد: - رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف چهار قبضه سلاح شکاری و یک هزار و 660 عدد فشنگ جنگی و شکاری در غرب تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سردار علی ذوالقدری با اعلام خبر کشف هزار و 660 عدد فشنگ جنگی و شکاری در غرب تهران، در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران در راستای مقابله با عوامل ناامنی و برخورد جدی با مجرمان، با اشراف کامل اطلاعاتی موفق شدند یکی از فروشندگان سلاح و مهمات غیر مجاز را در فضای مجازی شناسایی کنند.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ افزود: با شناسایی هویت متهم و مخفیگاه وی در حوالی شهران، نتیجه تحقیقات پلیسی به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری متهم و بررسی مخفیگاهش اخذ شد.

وی تصریح کرد: در این عملیات چهار قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، 6 قبضه سلاح سرد و یک هزار و 660 عدد فشنگ مربوط به سلاح جنگی و شکاری کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، خاطرنشان کرد: از آنجا که وجود سلاح غیرمجاز بسترساز جرائم خشن اعم از تیراندازی، قتل و سرقت های مسلحانه است، نیروی انتظامی با جدیت تمام و قاطعانه با ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1660 فشنگ جنگی و شکاری در تهران + جزییات

کشف 1660 فشنگ جنگی و شکاری در تهران + جزییات