مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 09:352021-04-25سياسي

مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در طرح توسعه امامزاده سید عباس(ع)


برای تسریع در شروع عملیات اجرایی طرح توسعه امامزاده سید عباس(ع) در بجنورد باید طرح نهایی حداکثر تا یک هفته آینده با اعمال نظرات و پیشنهادات دستگاه های تخصصی برای ارسال به سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ارائه شود.

- مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در طرح توسعه امامزاده سید عباس(ع) ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: برای تسریع در شروع عملیات اجرایی طرح توسعه امامزاده سید عباس(ع) در بجنورد باید طرح نهایی حداکثر تا یک هفته آینده با اعمال نظرات و پیشنهادات دستگاه های تخصصی برای ارسال به سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ارائه شود.

محمدعلی شجاعی در جلسه پیگیری مصوبات سفر اخیر رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به استان، گفت: در 34 هکتار زمین طرح توسعه امامزاده سید عباس(ع) باید تمامی جانمایی ها مشخص باشد.

شجاعی با اشاره به تعیین تکلیف اراضی شخصی و ملی برای شروع عملیات اجرایی طرح، افزود: حداکثر تا 48 ساعت آینده، کار تعیین تکلیف و نتیجه نهایی اعلام شود و در خصوص جابه جایی سازمان انتقال خون موضوعات تعیین فضاهای اهداء خون و اداری به طور موقت و واگذاری زمین برای احداث این اداره کل تا 72 ساعت آینده تعیین تکلیف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در طرح توسعه امامزاده سید عباس(ع)

مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در طرح توسعه امامزاده سید عباس(ع)