مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 08:402021-04-25سياسي

آغاز فعالیت بازارچه مجازی «جشن رمضان» از هشتم اردیبهشت


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران از برگزاری بازارچه جشن رمضان در فضای مجازی از هشتم اردیبهشت ماه مصادف با 15 ماه مبارک رمضان خبر داد.

- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران از برگزاری بازارچه جشن رمضان در فضای مجازی از هشتم اردیبهشت ماه مصادف با 15 ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین فتح آبادی-معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران با اعلام امضای تفاهم نامه با شرکت نوآوران فن آوازه،گفت: با امضای این تفاهم نامه همکاری کمیته امداد استان تهران با شرکت نوآوران فن آوازه ( دیجی کالا) که در زمینه فروش اینترنتی فعالیت می کند، مددجویان از معافیت و پس از یک دوره زمانی از تخفیف در کارمزد فروش برخوردار می شوند.

وی افزود: کمیته امداد در حوزه اشتغال و خودکفایی تنها به پرداخت تسهیلات اشتغال اکتفا نمی کند و در زمینه آموزش، پشتیبانی، بازاریابی و فروش نیز به مجریان طرحهای اشتغال و خودکفایی خدمات ارائه می دهد.

فتح آبادی با اشاره به همه گیری ویروس کرونا و اختلال در کسب و کارهای بسیاری از افراد، بیان کرد: با توجه به آسیب پذیری قابل توجه مددجویان در شرایط مذکور با اشاره به ضرورت استفاده از فضای مجازی و فروش اینترنتی در شرایط فعلی کمیته امداد استان تهران نیز در این جهت اقدام به ایجاد بستر فروش مجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت بازارچه مجازی «جشن رمضان» از هشتم اردیبهشت

آغاز فعالیت بازارچه مجازی «جشن رمضان» از هشتم اردیبهشت