مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 08:402021-04-25پزشكي

آموزش سلامت به افراد در کنترل بیماری توسط خود فرد کمک می کند


معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، بخش سلامت را ستون و پایه توسعه هر کشوری برشمرد و گفت:افزایش میزان آگاهی و آموزش سلامت بهتر به افراد در زمینه امکان کنترل بیماری توسط خودشان کمک می کند.

- ایسنا/کردستان معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، بخش سلامت را ستون و پایه توسعه هر کشوری برشمرد و گفت:افزایش میزان آگاهی و آموزش سلامت بهتر به افراد در زمینه امکان کنترل بیماری توسط خودشان کمک می کند.

ابراهیم قادری امروز(5 اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه از اول تا هفتم اردیبهشت با شعار ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر هفته سلامت نامگذاری شده است، ارتقای سلامت جامعه را ضروری عنوان کرد.

وی بخش سلامت را ستون و پایه توسعه هر کشوری برشمرد و افزود: سلامت با تمام بخش های جامعه مانند اقتصاد، امنیت و اجتماع ارتباط دارد.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علون پزشکی کردستان مقوله سواد سلامت افراد را مهم نام برد و گفت: مردم باید اطلاعات دقیقی از سلامت و خودمراقبتی داشته باشند.

دکتر قادری با اشاره به اینکه آگاهی بخشی به مردم در زمینه مقوله سلامت می تواند به توسعه سلامت در جامعه کمک کند، ذکر کرد: افزایش میزان آگاهی و آموزش سلامت بهتر به افراد در زمینه امکان کنترل بیماری توسط خودشان کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش سلامت به افراد در کنترل بیماری توسط خود فرد کمک می کند

آموزش سلامت به افراد در کنترل بیماری توسط خود فرد کمک می کند