مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 08:302021-04-25پزشكي

قابلیت افزایش تخت های بیمارستان صحرایی ارتش اصفهان تا 200 عدد


فرمانده دانشکده هوانیروز و مجری احداث بیمارستان صحرایی ارتش در اصفهان گفت: بیمارستان صحرایی ارتش در اصفهان قابلیت پذیرش 200 بیمار را دارد.

- سرهنگ خلبان ولی رحمانی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بهره برداری از بیمارستان صحرایی ارتش در بیمارستان الزهرا (س) اظهار داشت: این بیمارستان شب گذشته در اختیار علوم پزشکی اصفهان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه راه اندازی بیمارستان صحرایی ارتش بر اساس دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش و با پشتیبانی مستقیم ارشد نظامی آجا در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری و درخواست مسئولان بهداشت و درمان استان اصفهان در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: برای تحقق این امر یک هفته تلاش شبانه روزی انجام شده است.

120 تخت بیمارستانی مجهز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرار گرفت فرمانده دانشکده هوانیروز و مجری احداث بیمارستان صحرایی ارتش در اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر 120 تخت بیمارستانی مجهز به دستگاه های اکسیژن ساز و مانیتورینگ در این بیمارستان قرار گرفته است، ابراز داشت: امکان افزایش این تعداد تخت تا 200 مورد نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه بیمارستان صحرایی ارتش در اصفهان به اتاق مانیتورینگ، ایستگاه پرستاری و اتاق احیا تجهیز شده است، ابراز داشت: این بیمارستان در حیاط بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابلیت افزایش تخت های بیمارستان صحرایی ارتش اصفهان تا 200 عدد

قابلیت افزایش تخت های بیمارستان صحرایی ارتش اصفهان تا 200 عدد